Dárky, jako reklamní předměty



Představ si to, že otevřeš balíček a uvnitř je něco malého, ale také třeba velmi osobního. Musíš se prostě trefit do stylu toho daného zákazníka. Třeba stylový hrnek s logem firmy, která ti zrovna pomohla vyřešit velký problém. Nebo kvalitní propiska, která píše jako sen a každý ti ji závidí. Možná i plátěná taška, kterou začneš tahat všude, protože se do ní vejde celý tvůj svět. Já osobně miluji reklamní dárky. Člověk má pak pocit, že si ho daná firma, či společnost váží, a také řekla bych, že to, jaký dárek dostanete, vám také řekne něco o té firmě. Reklamní dárky nejsou o tom, dát někomu další zbytečnost. Jsou o tom, zanechat prostě něco! Dát najevo, že si někoho vážíš. Ukázat, že víš, jak udělat radost, aniž bys musel říkat moc slov.

Propiska

A popravdě? Dobrý reklamní dárek má kouzlo. Přesně ten moment, kdy si někdo řekne: „Jo, tohle je fakt dobrý.“ A možná se i usměje. A přesně o to jde. Emoce. Vztah. Vzpomínka. A zároveň – značka, která zůstává v hlavě. Super dárky, nebo vychytávky jsou v dnešní době opravdu důležité. A ne, nemusí to být ohrané předměty jako nudný kalendář nebo klíčenka, kterou za týden ztratíš. Dnešní svět reklamních dárků je úplně jinde. Stylové zápisníky, eko lahve, USBčka ve dřevě, powerbanky, deštníky, ponožky, sluchátka… no fakt!,

Klíčenka

A všechno to může vypadat skvěle. Ne jako laciná reklama, ale jako věc, kterou si s sebou prostě chceš nechat. Úplně jsem se proto nadchla! A co je na tom nejlepší? Když to sedne. Když firma dá člověku něco, co opravdu využije. Ne kvůli logu, ale protože je to praktické. Chytré. Milé. Reklamní dárky nejsou totiž jen a pouze o marketingu. Jsou o pocitu. O vztahu. O tom, že si někdo dal tu práci a chtěl tě potěšit. A přesně to se počítá v byznysu i v životě. Takže jestli zrovna přemýšlíš, co dát zákazníkům, kolegům nebo partnerům – zapomeň na klišé. Vyber něco, co má nápad. Co má styl. A hlavně, co má duši.

3/5 - (2 votes)