Dvě věci pro obchod



Nuže, my se podíváme na obě a drobátko si je rozebereme. Ne po odborné stránce, ale spíše jen tak, krátce a amatérsky. Věcí číslo jedna je mít webové stránky umístěné tak, aby byly vidět. Když někdo zadá hledaný výraz do pole pro tuto funkci, objeví se mu výsledky hezky seřazené pod sebou. Další jsou ukryty pod nimi a musí k nim člověk rolovat kolečkem myši. Jenže to udělá málokdo a spíše pro nákup použije weby které ihned vidí. A aby tomu tak bylo, to musí někdo zařídit. Například optimalizace pro vyhledávače Olomouc. Právě ta je důležitá, bez ní by byl web někde vzadu, zastrčený a málo navštěvovaný.

zkratka SEO

A o takový asi nikdo nestojí. Tato věcička se anglicky nazývá Search Engine Optimalization a ještě se s ní setkáme. Je to vlastně soubor určitých činností, které spojeny v jedno umí umístit webové stránky klienta tak, aby byly v co nejvýhodnější pozici vůči druhým. Dalším nosným prvkem zvýšení obrat je PPC, což zase v angličtině znamená Pay Per Click, tedy, plať za kliknutí. Což je vlastně způsob reklamy zadarmo. Neplatí se totiž za její umístění, ale až za to, když na ni někdo klikne. Tato drobnost je obrovská svou funkcí, protože tady skutečně vidíte, za co platíte a do to do písmene a doslova.

úprava webu pro PPC

Když se pak spojí dohromady tyto dvě věci, které mohou mít společný název http://poradna.crdm.cz/nazev-spolku třeba SEO Ostrava, tak se dílo podaří a tržba půjde raketově nahoru. Tohle není výmysl, tohle je ověřený fakt. Ostatně, ten, kdo vám udělá Seo a může to být třeba klidně SEO Plzeň, ten vám také může na přání dodat grafy, ve který snadno poznáte význam této „drobnosti“. Možná ji teprve pak řádně doceníte, jako spousta jiných před vámi. Všechny výše jmenovaná města patří v této branži pod jeden velký komplet, takže je v podstatě jedno kam se obrátíte. Můžete kliknout na kterýkoli ze tří odkazů, věnovat se vám budou všude stejnou měrou.